♥ Mama Herda Delights Schedule ♥

~Alhamdulillah..Terima kasih buat semua~


Dah masuk 3 tahun saya dlm bidang ini..saya sgt happy & bertuah..Alhamdulilla, bersyukur kepada Allah atas kurniaan dan 'pinjaman' yg diberikan kepada saya..walaupun banyak dugaan yg sy terima, tapi akhirnya berbaloi..saya gembira melihat orang gembira dgn hasil kerja saya..saya juga gembira bila orang memberi komen yg positif+negatif terhadap hasil kerja saya..tidak dinafikan ada juga hasil kerja sy yg kurang memuaskan hati pelanggan tapi sy bersyukur kerana mereka tetap memberi peluang & sokongan pada saya..terima kasih buat Suami, anak2 & keluarga yg byk berkorban dan membantu..


Pada suami tercinta..pengorbanan mu tidak ternilai..mama amat terharu..hanya kita sj yang tahu suka duka yg kita lalui..pada anak2..mama sgt cinta pda kalian kerana..kalian sgt faham dgn kerja mama ini..anak2 saya mmg memahami sy jika sy sedang membuat kek untuk pelanggan..yg abang akan berkata pada adik "Adik jgn kacau mama..itu kek orang.."..adik pula.."maaaa..kek kit..adik nk kek ikit"..saya akan bagi mereka sepinggan kek dan itu sdh cukup buat mereka..pendek kata mereka dh "jemu"..hehehe..bila sy selesai mendeco kek..anak2 saya akan menjadi tukang komen..si abang akan berkata "maaa ini cantik..waaaa..bagus mama ni.."..itu yg membuatkn saya terus bersemangat meneruskn bakat 'pinjaman' Allah ini..walaupun sbelum ni sy byk mencari punca di mana hrus sy mulakan tapak utk mncari pndapatan tambahan..utk membantu Suami..sy mula bekerja..tdk smpi 3 bln sy berhenti..akhirnya sy kembali ke sini semula..dlm hati sy berkata "Mungkin Allah sdh tetapkn aku dgn bakat yang dipinjamkan ini & menjaga anak2 seperti seblum ini.."Alhamdulillah saya bersyukur..saya memang serasi bersama keluarga, anak2 dan "KEK"..heheheh..


Terima kasih buat semua pelanggan saya yg membuat tempahan..maafkan saya jika ade kekurangan..saya gembira membuat Kek untuk anda semua..ia bukan hanya sekadar membuat kek..tapi anda memberi peluang pd sy untuk mengenal anda semua..dan menjalinkan ikatan persaudaraan..saya membuat kek dgn rs ikhlas & pnuh kasih sayang agar semua pelanggan sy gembira dgn hasil kerja saya..saya sntiasa meminta feedback dr pelanggan sy selepas mereka menerima tempahan mereka..ada yg juga telah menjadi pelanggan tetap saya..jutaan terima kasih kepada semua..



0 comments:

Related Posts with Thumbnails

up