♥ Mama Herda Delights Schedule ♥

~Hantaran Cupcakes AZIZUL HASNI AWANG (Pelumba Basikal Negara)~

Azizul Dan Tya






Saya sebenarnye berdebar dan excited bila dapat tempahan ni dari kakak ipar dan Abang kpd AZIZUL HASNI AWANG khas buat adik mereka di hari pernikahan pelumba basikal negara ini pd 30hb Jan di Ipoh..mereka nak buat theme basikal..kebetulan Kak Zuraini tinggal satu taman dengan saya..mula2 saya curious kenapa theme basikal untuk hantaran kahwin. Apabila diterangkan yang Azizul Hasni Awang baru laa sy terkejut..jadi sy buat yg terbaik dan termampu..permintaan mereka ialah theme Basikal dan digabungkan dengan Strawberry Choc Moist Fresh Cream..Sebelum ni kak Zuraini ade order tempahan bagi merisik kali ni untuk pernikahan pula. Untuk menampakkan theme basikal ini tidak janggal di hari pernikahan sy gabungkan dgn roses fondant bg menampakkan unsur romantik. Kotak hantaran tidak disediakan menambahkn cabaran buat sy sbb sy hanya imagine dgn menggunakn size kotak yg diberi sahaja..Alhamdulillah..gambar sebenar hantaran sy belum dapat lagi..saya gembira bila pihak keluarga suka dgn hasil kerja tangan saya..Terima kasih Buat Kak Zuraini dan Suami yang memberi kepercayaan pada saya untuk membuat cupcakes yang diinginkan..


2 comments:

Dazzlesite said...

cantikla cupcake ni..unik, gambaq basikal..hehe..
congrats azizulhasni N pasangan

Mama Herda said...

Thank you assania..

Related Posts with Thumbnails

up